welk spel in de omschrijving is het snelst uit te spelen?

ik speel momenteel DiRT 3, Skyrim, assassins creed Revelations & Crysis 2, en ik wil het per 2 of 1 voor 1 uit spelen, maar welk spel duurt het snelst en welk het langst om uit te spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skyrim uitspelen? grapjas ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ;P

Het beste antwoord

Skyrim is een van de grootste Single Player spellen ooit gemaakt. Deze zal dus het langst duren. Meestal duren spellen zoals Crysis 2 en Assassins Creed het minst lang. Ik heb DiRT 3 nog nooit gespeelt dus hier kan ik ook niet over oordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Skyrim pomp je zo al honderd uur zal het niet meer zijn, Assassins Creed wat minder en in die andere een uurtje of 8 +-.

Uitgezonderd multyplayer.

Verbeter me als het niet helemaal klopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat Dirt 3 het snelste uitspeelt, daarna Assasins Creed. Crysis 2 is het maar net hoe je het speelt, kan sneller dan Assasins creed maar meestal doe je dat niet. Skyrim duurt gewoon het langst.