NAT type nogsteeds strict, Weet iemand hoe die op OPEN gaat?

Ik speel op mijn PS3 MW3. Maar mijn NAT type is meestal Moderate, Dus zette ik UpNp aan zodat die op OPEN ging wat niet het geval was. Dus heb ik mijn poorten geopend. die nodig zijn voor mw3 (de poorten: 80-81,443,3074-3075,3478-3479,3658,5223) maar nu is het nog erger want nu staat die op strict. heeft iemand een idee om hem op open te zetten?
het gaat om een ZyXEL P-2602HW-D1A

ook een static ip gezet natuurlijk.
En via de PFPordChecker van PordForward.com ook nagekeken of ze echt open stonden en volgens die staan ze gewoon open. Maar ik heb nogsteeds strict staan :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Gewoon de stekker van de router er 20seconden uithalen. Als het dan niet werkt moet je pas aan de firmware klooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo niet? Ik snap heus wel dat het ingewikkelder kan liggen, maar als je je reactie niet onderbouwd heeft niemand er wat aan.
Heel makkelijk: Geef je ps3 een vast ip binnen je range. Zoek bij je service provider de 2 dns adressen op en stel deze allemaal in.Op je router zet je het ip adres wat je hebt gekozen in DMZ! En testen maar. Zal Nat type 1 of 2 geven. Beiden prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt trouwens al wat je tot nu toe gedaan hebt herstellen.