Kan je een cd van de xbox360 gerust erin doen, met een ring erop?

Bij de vorige xbox360 (die na anderhalf jaar het al niet meer deed) is er een cd gewoon erin gedaan waar die vervolgens met een ring erop uitkwam.

Kan deze cd nog gewoon in de nieuwe xbox360 worden gedaan?

Of kan dit schaden veroorzaken in de nieuwe xbox360?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ring? Leg uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto aub , kan me er niks bij voorstellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een mooi rondje op de cd geheel gelijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto erbij lukt niet. dat gaat alleen in het begin als je het forum aanmaakt raar genoeg.

Het beste antwoord

een CD of DVD met een krasje erop is geen probleem. Zolang de CD geen breuklijn ofzo bevat zou ik hem er gewoon in doen. Een gebroken schijfje kan versplinteren in de speler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een cirkel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die cirkel is niets meer dan een kras ... Of het schijfje dus nog 100% leesbaar is, kun je alleen achter komen door te proberen. Maar het zal geen schade veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een breuklijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een lijn die van binnen naar buiten loopt .. Wat je krijgt als je de CD probeert dubbel te vouwen zeg maar. Jij hebt een krasje (krasjes lopen altijd met de cirkel mee, een breuklijn er dwars doorheen)