Wordt je computer veel slomer van de Sims 3 plus alle uitbreidingen en 2 accessoires pakketten?

Hij draait op Windows 7 home premium en de hardeschijf is
volgens mij rond de 160 gb en de sims in rond de 35 gb in totaal ( weet het niet zeker)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Zolang je ram groot genoeg is om het te verwerken krijg je geen problemen met langzaam reageren enz.
Maar als je de sims niet aan heb staan zal het je computer niet beinvloeden, het is opgeslagen op je harddisk en zolang niet geopend verbruikt het geen ram geheugen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je computer traag reageert kan het aan , te veel processen geopend te hebben of je ram geheugen is volledig in gebruik.