Vermenigvuldiging/vermeerdering. Ik ken dat spel en als je dan bijvoorbeeld die magneet pakt, zullen alle coins twee keer zoveel waard zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat als je dan bijvoorbeeld multiplier 30x hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gaat het waarschijnlijk om de behaalde achievements. Als het bijvoorbeeld een opdracht is om 10.000 coins te pakken en je haalt dat, en er komen 2 multipliers bij, dan zal je score twee keer zo groot worden. Dit geldt dan niet voor de muntjes die je moet oppakken.
De multiplier is het aantal punten wat je krijgt per afstand. Met mp 15x zou je bijv 75 punten hebben, met mp 30x 150. Het vermenigvuldigd je score.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent je inkomstenverandering.