Met welk programma kun je game met webcam beeld opnemen?

Als je games opneemt kun je het beeld van je webcam ook opnemen en erbij zetten. Je hebt gamecam als programma, maar wie weet een programma dat gratis is of hoe je gamecam kraakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt helemaal niet met een webcam opgenomen, het complete beeld wordt intern gecaptured, er komt geen echte camera aan te pas. Daar krijg je namelijk hele lelijke filmpjes van.

Antwoorden (3)

In mijn bron staat een link naar verschillende (free) cam capture programma's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor games capturen wordt veelal FRAPS gebruikt, je kan hier ook mooi het aantal FPS mee vaststellen. Met een klik op de knop neem je je beeld op. (dus zonder webcam).

http://www.fraps.com/download.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camtasia is een mooi programma met bewerk functie
P