software overzetten van 2gb micro sd na micro sd van 4 gb?

de software is er vanaf de fabriek op gezet, als ik aan 2gb niet genoeg heb wil ik er een 4gb in doen, maar zal de software het wel blijven doen? niet dat de software geblokeerd word door kopieren ofzo, gaat om ds spel console software dat spel afspeelt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dat zou heel goed kunnen werken, ik heb zelf de software van het programma Tomtom 7 voor Windows Mobile van de originele 2 Gb Micro-SD op een 4
8 Gb kaartje gekopieërd zodat ik behalve Tomtom ook ruimte heb voor meer software en foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je Nintendo DS kaartje absoluut geen probleem. Gewoon alle files overkopieren en het werkt. (er is geen lastige bootsector ofzo die gekopieerd moet worden).