Waar kan je een soort cheats voor Mario Kart Wii vinden ?

Men zusje en ik verliezen vaak :) Waar kan je een cheat vinden waar je bijvoorbeeld heel de race een kanon kan zijn ? Nog een extraatje : ik wil graag Rosalina. In welke cup kan je ze halen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.7K

Antwoorden (3)

Cheats zijn er niet bij Mario Kart Wii. Je zou wel kunnen zoeken naar glitches, maar dat is verre van eerlijk en misschien word je dan wel gebanned van online spelen...

Zo kan je Rosalina unlocken: Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rosalina. Zorg voor een Super Mario Galaxy savegame en win 50 grand prix races zo unlock je die character

Cheats kon ik nergens vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik eens op de lange link, dan kom je direct bij Mario Kit voor de Wii, zoek anders een gewoon op deze website.
Als er een cheat bestaat dan zal hij hier zeker op te vinden zijn.
Succes !!