Weet iemand waar ik die Sims 1 kan kopen?

Ik wil graag voor iemand het spel Sims kopen voor z'n verjaardag. Wat nu allemaal in de winkels ligt zijn de uitbreidingsspellen. Dus heb ik de eerste Sims nodig om de uitbreidingen te kunnen instaleren. Weet iemand waar ik die Sims kan kopen zodat hij de uitbruidingen kan instaleren?
OW PS het is voor de PC!!

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
the sims 1 is al zo oud, volgens mij verkopen ze dat al niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh jawel hoor dat ligt overal in de koopjesbak.
Ik denk alleen dat ze het BASISspel bedoelt, en dat dat ook wel eens de Sims 2 (nog erg populair) of de Sims 3 (nieuw maar duur) kan zijn.

Het beste antwoord

De SIMS die nu in de winkels liggen zijn allemaal van de serie "SIMS 3" ik begrijp er uit dat je deel 1 hiervan wilt kopen. Ja deze zijn volop te koop.

Zie de link, en kijk waar jij hem het goedkoopste kan kopen / bestellen. Zie rubriek PC (bovenste dus)

Veel succes ermee, en de prijzen varieren van €. 24,99 tot €. 49,99 gewoon goed kijken..

Zie de link naar Mycom, de goedkoopste zowel te bestellen als op te halen in de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik had ze pas bij de wibra zien liggen voor € 1,50. Ik dacht eerst dat het wel een namaak zou zijn maar het is de echte :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het het beste op marktplaats proberen, daar is de oude Sims 1 voor een paar euro wel op te pikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats, of zoek op 'tweedehands Sims 1' of 'Sims 1' op google, vind je vast wel iets !
Er zijn veel online gamewinkels die ook oude spellen hebben, ook voor de oudere consoles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet kopen via marktplaats daar heb je grote kans dat het de oudere versie van sims is en dus niet runt op windows 7 of vista.(als je pech hebt instaleert het niet) kijk als je er een koopt kun je het best bol.com aftruinen. en let op de achterkant volgens mij maakt EA GAMES nog steeds sims1 disc's met windows vista / windows 7 OS

succes met het aftruinen hoop dat het hielp