Als ik mijn minecraft server (op OS X Lion) wil opstarten via een .command bestand krijg ik de volgende melding (zie beschrijving). Hoe los ik dit op?

Het bestand 'start.command' kan niet worden uitgevoerd, omdat u onvoldoende toegangsbevoegdheden hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je ouders hebben je computer beveiligt zodat je niet de hele dag door gamed, hierdoor kub je dus bepaalde bestanden niet meer openen denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je minecraft server aan hebt gezet moet je joinen op je eigen server en dan in het scherm van de server moet je /op [Minecraftnaam] dus niet in de minecraft server zelf maar in het scherm waar op staat: spawn area 92% enzo

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie foto

Toegevoegd na 5 minuten:
En dan moet je dus username vervangen door je naam op minecraft... Zoom wel ff in op de foto :P