miskoop door misleidende advertentie. wat nu te doen?

in de advertentie stond spel voor sega megadrive, in de beschrijving stond niks over dat het voor een game gear is , want daarvoor bleek het later te zijn, nu zegt ze dat ik beter op de foto had moeten kijken, heb uitgelegd dat de advertentie titel misleidend is en haar uitgelegd waarom ik retour vroeg, zij mailt mij hier niks op terug, ik kan geen spel voor game gear gebruiken op megadrive, kan ik dan daar iets over zeggen na marktplaats zelf? zij heeft veel spellen die wel voor mega drive zijn maar ook een paar die onder de titel staan voor mega drive maar die zijn dus voor game gear.
kan de persoon mij verwijten dat ik op de foto had moeten kijken, was zo niet eens te lezen, en daarom wil zij niet retour nemen,
ik weet dat dit wel het risico is van marktplaats maar hoop dat ze in ieder geval de titel veranderd van de spellen voor game gear.
kan zij mij dat verwijten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Als je nog kunt bewijzen dat het spel onder een verkeerde advertentietilel verkocht is kun je de verkoper bij marktplaats melden wegens misleiding.
Ik vind persoonlijk dat je op de tekst van de advertentie moet kunnen vertrouwen en dat de foto niet leidend zou moeten zijn.

Misschien intussen proberen het spel door te verkopen, als dat lukt is je probleem ook opgelost :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan bewijzen dat ze andere spellen verkoopt onder de verkeerde naam, maar niet meer het spel dat ik heb gekocht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het gemeld naar marktpl misleidende advertentie titel, en heb zelf dat spel nu maar te koop gezet.

Andere antwoorden (3)

Ze kan het je verwijten, maar of het terecht is weet ik niet.
Misschien in haar optiek wel aangezien zij daar oog voor heeft en jij niet.
Feit blijft dat Marktplaats gewoon een risico is om te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik zou het zelf laten voor wat het is. Anderzijds wil ik U wel aanmoedigen om degene op te zoeken en een flinke stomp te geven want het is een trieste zaak om iemand te misleiden, maar zoals ik zei; zelf zou ik het laten voor wat het is en volgende keren alles nagaan en bij onduidelijkheden een vraag stellen erover. En nooit dreigementen geven, wie zich leiden laat door woede maakt niet altijd de beste keuze, maar direct handelen geeft wel resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw oplossing is diegene opzoeken en een stomp geven?
Je kunt hier weinig aandoen het gaat waarschijnlijk om een klein bedrag en om daar nu een procedure voor te starten lijkt me erg kostbaar. De kans dat je het wint is ook gering. Wat misleiding moet je wel goed kunnen aantonen.