Ik zoek de optie van voertuigen in GTA IV, wie kan het mij uitleggen ?

Als ik op Youtube kijk naar de vele opties die verborgen zitten in het programma GTA IV van een auto vraag ik mij weleens af hoe men deze tevoorschijn tovert.
Met deze optie kan je vele dingen aanpassen tijdens het spel aan dat voertuig waar je inzit. Zoals de verlichting, rolbeugels stationcar of cabriolet open en dicht doen.
Ik heb mij rot gezocht, wie kan mij vertellen hoe dit moet, of welk programma heb ik hiervoor nodig ??

Toegevoegd na 1 uur:
Betreft voor de PC !!
Sorry was ik vergeten te vermelden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Deze heten zogenaamde Mods. Als je een Xbox hebt zul je hem moeten ombouwen. Als je je Xbox ombouwt kan je spellen spelen die je zelf gedownload hebt. Je moet dan deze mods op een DVD zetten. Als je op de pc speelt zou je even op youtube moeten kijken hoe je Mods moet installeren.

Toegevoegd na 10 minuten:
"Zoals de verlichting, rolbeugels stationcar of cabriolet open en dicht doen." Deze Mod heet Simple Native Trainer, is alleen te gebruiken op de PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zijn geen verborgen opties (het zit dus niet in het spel), maar mods. Mods zijn programma's die je moet downloaden waarmee je aanpassingen in het spel kunt maken, zoals dus andere auto's, maar ook andere voetgangers en dat je bijvoorbeele kunt vliegen. Kijk eens op www.wiki.gta.nl, dit is een Nederlandse site die veel uitleg geeft over GTA. Op het forum zullen waarschijnlijk links naar mods staan. Let wel: dit is alleen mogelijk voor pc (en ook voor een omgebouwde xbox, maar dat weet ik niet zeker), niet op de PS3.