hoe maak ik een minecraft server ZONDER HAMACHI??

ik heb bij server ip al het ip dat ik zie bij watismijnip.nl al ingevuld,
maar dat zegt ie '' cant bind to port''

wat moet ik nou doen?

het is een minecraft 1.1 server en mijn internet provider is ziggo.
ps ik ben admin

12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Paar puntjes waar het waarschijnlijk mee gaat lukken als je dit doet:

- Kijk of er geen andere server op deze port staat, of of deze poort al bezet is.
Zo ja, zet dit uit.

-Heb je al geport forward?
zo nee, http://portforward.com/

- schakel je firewall een keer uit en probeer of het dan lukt.
Let op dat zonder firewall je computer kwetsbaarder is tegen virussen
Jaspro101
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
ik heb nu pfconfig van portforward, en ik heb alles goed ingevoerd (denk ik) maar als ik dan update router klik, zegt ie
timeout while talking to your router
error during update Wat kan ik daaraan doen???
help!!
ps mijn moden is een cisco epc3925 van ziggo
Jaspro101
12 jaar geleden
Sorrym neer weet ik hier ook niet meer vanaf..
peterjbruins
12 jaar geleden
ik heb de poort nu handmatis open gezet en nu werkt alles
bedankt voor je antwoord