Is het verstandig om Sims 2 op mijn laptop te zetten?

Ik heb een Asus laptop.
Maar is het verstandig om het spel Sims 2 op mijn laptop te zetten ? Het spel heeft 256 MB RAM & 3.5 GB Harde schijf.

Ik kan zelf kijken hoeveel geheugen in nog hem op mijn laptop. En daar staat dan dat er 79.8 GB van 119 GB beschikbaar is . En ik heb ook nog een geheugen iets van 153 GB en daar staat zelfs nog niks op.
Ik heb wel een windows 7. Heb altijd een computer van XP gehad. En daar had ik het spel altijd gewoon op. Maar kan Sims 2 uberhaupt wel op Windows 7?

Hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

het lijkt mij verstandig om het op die laptop te zetten! Dat moet gewoon lukken. kan perfect!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan prima op je laptop, je moet hem wel in xp compatible mode draaien

Zoek de plaats op van het .exe bestandje. Niet de link, zie eigenschapen van de link op het bureaublad, hier in staat waar het .exe programma precies staat.
Klik met rechtermuisknop op het.exe bestand en kies dan compatibiliteit zet die op xp sp3. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan prima! Heb zelf een Toshiba laptop met windows 7. De Sims 2 werkt er prima op! Verder weet ik niet of je laptop het wel aan kan. Je zou voor de zekerheid je grafische kaart kunnen updaten. Mocht het niet lukken, dan kan je de Sims Levensverhalen proberen, dat is een speciale laptop versie.