Hoe krijg je bij Samp een Login/Register Script?

Hoe moet dat? Ik heb al vele dingen gelezen op internet maar ik kwam er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

nou, als je dat download, moet je m natuurlijk ff installeren. je opent dan sa:mp. en klikt een server aan. je hoeft niet bij alle servers een Login/Register Script te hebben. maar bij de meeste servers worden je gegevens en je punten gesaved. en daarbij heb je die nodig.
als je de server opstart, dan vraagt ie er automatisch naar, en kan je die ook gelijk aanmaken. als je echter sa:mp opent, kan je boven in je naam invoeren. die word dan in alle servers herkent.

dus het enige wat je hoeft te doen, is een server openen, en hij vraag gelijk om wat voor wachtwoord je op deze server wilt hebben..
Bronnen: