BF2 demo Brobleem Ik heb een probleem met Battlefield 2 mijn monitor krijgt dan een zwart scherm. ik krijg wel een foutmelding dat is...?

Ik krijg een foutmelding bij BF2 demo dan heb zegt ie dat alleen Win-32 kan draaien en ik heb Win-64 hoe krijg ik dit probleem opgelost want het spel is echt cool

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik les dat je hooguit kunt proberen XP (SP2) compatibiliteit + uitvoeren als admin kunt proberen om 't aan de gang te krijgen. Maar heb het zelf even geprobeerd maar vooralsnog werkt het niet, hij probeert te starten en flipt weer terug naar het bureaublad.

Het volledige spel draait trouwens wel gewoon.