Hoe kun je een spel spelen in passief 3D?

Ik heb een 3D televisie (van LG mocht dat er toe doen) maar het enige 3D waarmee ik nu spellen kan spelen is met de Converter die op de TV zit, en het lijkt me niet dat dit de manier is waarop het moet.
Hoe kan ik het dan op de pc en playstation activeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps3? welke videokaart? gebruik je een hdmi kabel bij beiden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een AMD (HD6870) videokaart en gebruik voor beiden een hdmi-kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, en ja ik heb een ps3 als dat is wat je bedoelt.

Het beste antwoord

Op de PS3, zorgen dat je de laatste update hebt en even een 3D game downloaden. Stardust HD is er een die je voor een paar euro kan kopen online.

Voor PC gaming raad ik je aan dit even door te lezen:

http://forum.iz3d.com/viewtopic.php?t=5205

Quote:

Required Software:
IZ3D driver http://www.iz3d.com/driver
All outputs are included when you purchase the IZ3D license.
Stereoscopic Player (trial) http://3dtv.at/Downloads/Index_en.aspx

Toegevoegd na 1 minuut:
(Misschien kan je ook PS3 3D game demo's downloaden, ipv een spel kopen).

Let op zowel op de PS3 als de PC; games moeten 3D geschikt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alweer bedankt voor je antwoordt, maar ik vroeg me af welke versie van IZ3D ik downloaden moet: Release Candidate version of Current version?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
current zou het stabielst zijn