Hoe weet je hoe je zwanger bent bij sims 1?

Ze liefkozen wel maar wanneer is ze zwanger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Na een whoohoo moment of de vraag van de partner, verschijnt er een pop-up of je een baby wilt. Als je op ja klikt verschijnt er onmiddelijk een wiegje met een baby erin. Echt zwanger worden ze niet in de sims 1. Veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zorg je dan dat de partner dat vraagt? En bedoel je met een whoohoo moment dat ze gaan liefkozen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je relatie met de partner optimaal is. Meestal komt de vraag als de sims intiem hebben gezoend. (meerdere malen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus eerst zoenen en dan liefkozen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O dank je het is gelukt :-) maar die baby wordt toch wel groot dus kind en later volwassen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd! Dat weet ik niet meer of de baby groot word. Het is alweer een tijdje geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O oke :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volwassen word hij niet maar wel een kind rond de 10 jaar ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang duurt het ongeveer tot het een kind is?

Andere antwoorden (1)

Inderdaad, je moet ervoor zorgen dat je relatie zo stabiel mogelijk is en dat er geen enkele momenten van ''Downs'' zijn tussen je koppeltje. Dan zal er plots in je Opties van Sim tevoorschijn komen of je een kind wenst of niet. En inderdaad don verschijnt er een wiegje in de kamer waar jij aanwezig bent. Nu let wel op, geen goede verzorging of te weinig aandacht, en de Kinderbescherming komt aan je deur kloppen.!

Veel succes.!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je ja haha de kinderbescherming kwam maar toen had ik m niet opgeslagen dus had ik de baby nog ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha op het nippertje dus :p.