"failed to initialize renderer" error bij opstarten van skyrim op pc?

ik heb skyrim gedownload, daarna gecracked, en hij zou het moeten doen. als ik op play klik, zegt hij "failed to initialize renderer". de resolutie staat op zijn laagst en de details staan op minimum. ik heb een standaard VGA grafische adapter, en speel op een laptop. wat moet ik doen, want ik wil het spel heel erg graag spelen! alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Deze error ontstaat meestal omdat je niet de laatste updates voor je videokaart hebt geïnstalleerd. Ga naar de website van je Videokaart maker en download de updates. Probeer of het dan wel lukt en anders kun je het even melden en probeer ik het verder uit te zoeken voor je.

Quote van Bron:
"Normally, the error "failed to initialize renderer" generates if you have an old drivers for your graphics card, so try to update it to the latest version of the graphics card and then check if Skyrim is working or not."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VGA zegt me niets. Download Speccy (zie link) om te kijken wat er allemaal in je pc/laptop. http://www.piriform.com/speccy Dan kun je ook gelijk alles updaten. En anders kun je gebruik maken van Driver Genius. Met deze applicaties kun je in een keer alle drivers zoeken en installeren. Zonder dat je naar elke site moet gaan en zoeken.