Weet iemand een goede hulpsite voor iemand die niks weet van world of warcraft?

Ik speel dit net en ik snap er helemaal niks van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (4)

http://www.wowgids.nl/mining_gids_profession.html

Dit is 1 van de vele links die ik op Google tegen kwam onder de titel WoW beginners guide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welcome to WoW!
Het spel is zonder twijfel het meest ingewikkelde en veel eisende spel dat door zo ongelofelijk veel mensen [12 op dit moment] wordt gespeeld.
Er zijn feitelijk 2 manieren om dit spel te spelen: voor de fun & voor het eggie.
Voor de fun is het relatief simpel en heb je ook niet veel kennis nodig. Lekker een beetje rond scharrelen, beestjes [NPC's] kijken en dood knuppelen / toveren, beetje met andere beginners kletsen via /s en dat is alles.
Wil je echter mee doen met de echte hard core spelers, dan moet je heel, heel veel gaan lezen, praten en oefenen. De allerbeste sites voor hardcore wow'ers zijn die van Elitist Jerks & tankspot.
Wil je vanaf niets [level < 10] naar iets komen, dan kun je gebruik maken van de veschillende leveling sites. Afhankelijk van je ras & character zijn er guides die je precies vertellen wat je waar moet doen om zo efficiente mogelijk het volgende level te behalen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Mocht je het spel leuk gaan vinden zijn er een aantal dingen die je doen 'moet':
1: Installeer de Curse client om addons te vinden en bij te houden.
2: Installeer de top 3 of top 10 van de add ons en leer er mee om te gaan.
3: Zorg dat je in een leveling guild met level 25 komt. Er lopen genoeg mensen rond die je kunnen uitnodigen
4: Speel je helemaal suf. Je zult de ervaring & routine nodig hebben
5: Maak WoW vrienden. Er is erg veel te weten omtrent het spel en er is niets zo prettig als iemand bij je te hebben die weet wat je wel en niet moet doen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ik ga aan de slag !
thottbot.com echt een top site !

heb ik veel info van afgehaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze site is best handig, maar echt informatie kan het je niet geven. het Kan we handig zijn bij quests etc. ook moet je wel enigzins engels kunnen.