Ik heb een xbox maar wil xbox live doen, met een internet kabel , en ik wil ook niet online spelen gewoon filmpjes bekijkenbijmijnxbox, kost dat geld?

Ik heb een xbox maar wil xbox live doen, met een internet kabel , en ik wil ook niet online spelen gewoon wat filmpjes bekijken of wat aanpassen op pes 2011 (gezichtjes)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja, dat kost geld, of je het nou draadloos doet of met een internet kabel. Als je filmpjes bekijkt, dan zit je ook op internet en heb je dus xbox live nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, want je zit op internet, dus heb je Xbox live nodig, dus je zult er toch echt voor moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er wel voor betalen je hebt namelijk xbox live hebben