Moet je een erg snelle computer hebben voor minecraft full version?

Ik heb een computer die GÉÉN spellen zoals call of duty en battlefield aankan.
Kan hij dan wel minecraft aan.
Sorry ik weet niet precies alle getallen want die kan ik nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan op www.minecraft.net gratis een account aanmaken en klik dan op Play Minecraft Classic (Outdated, but free). Als je die versie kan spelen, dan kan je ook de hele versie spelen. Standaard staan de instellingen op gemiddeld, als je merkt dat hij te langzaam gaat, moet je de instellingen lager zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat betekent dat het een oudere versie is. Als je het spel koopt, heb je de nieuwste versie. Deze gratis versie is heel simpel en je kan maar een paar dingen maken en neerzetten. Maar het is wel handig om alles te testen.

Andere antwoorden (1)

Zoals je al weet is minecraft niet qua kwaliteit een goed spel, maar qua groote aan werelden.
Als jij de crack version aankan, kan je de full version makkelijk aan.

En anders kan je nog je view distance kleiner maken.
Of internet-gebruikende-programma's afsluiten.