wat kan je nog meer met COD MW?

Ik heb zojuist COD MW uitgespeeld maar ik heb het gevoel dat er nog meer is... Nou ben ik niet iemand die graag multiplayer speelt... im just not a die hard gamert.. i suck in games... des al niet te min heb ik wel dikke pret met COD... COD MW is me eerste die ik speel... gewoon omdat ik altijd zoiets gehad heb van dit is niet mijn ding..
Afijn... wat kan ik nog meer met COD MW?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben nieuw met dit spel sorry..
Ik bedoel COD MW 3

Overigens is het ook de moeite waard om de vorige te spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Je kunt ook met vrienden(of alleen) Special Ops spelen. het zelfde als Zombie game wat op black ops zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welke MW in mw2 kanje special ops met een vriend, in mw1 kn je online tegen iedereen over de hele wereld, kan ook met mw2. Mw3 survival en online. Natuurlijk kan je ook de campaign nog een x spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vorige delen spelen is een optie.
Maar je kan ook bij spec ops nog missies doen alleen/met vrienden endan heb je nog een survival mode waar van alles komt zoals: Juggernauts(mannen in een pak met schild etc) normale soldaten, honden, mensen die je proberen te vergassen, mensen die een bom "activeren" wanneer je ze neer heb geknald en niet te vergeten de Chopper.

En je heb nog een multiplayer waarin je doormiddel van XP te verkrijgen kan stijgen in level. Zo speel je wapens vrij, die ook weer in level kunnen stijgen zodat je er leuke dingen op kan zetten.