hoe kan je accounts maken bij je eigen minecraft server? lees uitleg!!

ik heb een server gemaakt en ik wil weten hoe je daar acoount voor kan maken , ik bedoel dat als je de server joint dat je eers /login en dan je wachtwoord moet invoeren. en ik wil ook weten hoe je alles kan opslaan dus als je een huis bouwd dat ie op de server blijft en dat ik hem niet iedere keer weer moet bouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

als je bij mij op esc drukt kan je op save chunks klikken dan slaat hij op, hopelijk heb je hier iets aan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wat je bedoeld, voor account op je server heb je wel bukkit nodig waar je plugins kunt installeren, er zijn min 2 plugins te gebruiken genaamd: Cauth en xauth deze geven je de mogelijkheid om een account te maken op de server. Om gebouwen op te slaan kun je Miss ook een plugin voor vinden maar die weet ik zo niet anders moet je in de console "save-all" typen en op "enter" drukken zodat alles word gesaved