gratis versie van World Of Warcraft?

is er een gratis versie van het spel world of warcraft.(wow)
want ik heb daar wel iets over gehoord.
maar ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (4)

Je kan nu tot level 20 gratis spelen, daarna moet je gaan betalen.
12 jaar geleden
10 dagen gratis versie om het uit te proberen maar daarna moet je ervoor betalen, kijk bij de link die ik heb toegevoegd om de 10 dagen gratis versie te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, er is inderdaad een gratis trial voor World of Warcraft. Je kunt tot level 20 gratis spelen maar daarna zul je wel een maandelijks bedrag moeten betalen (of besluiten om te stoppen met spelen).

De link heb ik bij de bron gevoegd, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat dat private server heette, als ik me niet vergis.