Hoe maak ik gold in world of warcraft? (trial)

ik heb een trial wow en ben een night elf warrior.
ik ben nu lvl 14 en als ik lvl 20 ben wil ik zo'n saber mount kopen maar daar heb ik 9 gold voor nodig.
iemand enig idee hoe ik 9 gold in 1 dag krijg met een trial?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

koop goud op www.wowgold.nl of verkoop items op de auction
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je het best voor "grinden". Wat houdt dat in? Zoveel mogelijk mobs killen in korte tijd, de loot opeisen, deze verkopen en de groene en eventueel blauwe items die je er aan overhoudt kun je verkopen bij de Auction House.

Daarnaast kun je er ook voor kiezen om je level in een bepaalde proffesion te trainen (bijvoorbeeld mining of skinning). Wanneer je dit traint, veel gebruikt en hetgeen je hier aan overhoudt ook verkoopt bij de auction house moet 9 gold in 1 dag gemakkelijk lukken.

Succes, en alvast veel plezier met je mount!