Is er een Nederlandse site waar je een NES usb controller kan kopen?

Ik kom alleen maar buitenlandse sites tegen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dag krieltje
Wat je zoekt is denk ik de 'USB NES RetroPad', dat is de controller met USB aansluiting in 1, of als je nog een oude NES controller hebt kun je de 'USB NES RetroPort' gebruiken, dat is een converter voor de controller naar een USB poort. Helaas is die inderdaad alleen in het buitenland verkrijgbaar. Aan huis bezorging word dan wel 14 dollar, ik raad aan deze shop :
http://www.retrousb.com/index.php?cPath=21