Is er eigenlijk een iPad versie van wordfeud ? Ik gebruik de iPhone versie maar die werkt wel maar ziet er niet zo mooi uit op de iPad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee er is (nog) geen speciale Ipad versie.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer ! Beetje raar eigenlijk; een van de meest populaire games is er niet voor de populairste tablet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is er wel! Ik heb hem op de iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je daar aan dan? Ik kan hem niet vinden in de AppStore
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem via wikipedia gevonden
Ja die is er ;) ik heb hem zelf en hij is het zelfde principe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je daar aan dan? Ik kan hem niet vinden in de AppStore
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kun je vinden op www.wikipedia.nl
Ja. Die is er