Waarom zijn al mijn families bij de sims 2 verwijderd??

Ik snap dit niet:
ik heb voor kerst de sims 2 gekregen ik heb afgelopen 3 dagen heel veel huizen opgeknapt en families (die echt bestaan) gemaakt. Het spel zat de 3 dagen de hele tijd in de cd rom "speler", ik heb hem er dus niet uitgehaald. (niet dat ik 3 dagen non stop aan het spelen was..) maar ik had hem er vandaag dus uitgehaald om 1 uur ofso en nu doe ik hem er weer in en ineens is alles weg!? Ik heb niks gereset ofso, hoe kan ik mijn oude spel terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Altijd als je afsluit moet je op opslaan klikken, anders is alles wat je die dag gedaan hebt gedaan weg. Misschien ben je vergeten op daarop te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je niet opgeslagen?
Anders heb je waarschijnlijk de save files gewist die staan meestal in documents/sims3

Toegevoegd na 44 seconden:
Sorry ik bedoel sims 2 natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
altijd moet je hem opslaan en je moet ook altijd je pc normaal afsluiten daar kan het ook door komen als je je pc niet normaal afsluit en met de cd heeft het niks te maken.