Welke sims-spellen kan je spelen/downloaden op de ipad?

Ik heb een sims op de ipad staan, een gratis versie en beetje saai, maar ik las ergens vaag at je ook andere sims spellen erop kan zetten. welke zijn dat? Hoe kan je ze erop Zetten? en Zijn ze/welke zijn gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4.4K

Antwoorden (2)

Er zijn veel versies van de sims 3 en ook een van simcity, ze kosten 79 cent. Je kan ze downloaden in de app-store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik op Itunes kijk en als ik bij zoek intik sims dan vind ik bij Ipad games maar 1 sims spel en dat is The sims Freeplay, en de rest zijn cheats.

Voor de Iphone heb je er meer