Als je De Sims 3 hebt gekocht en de uitbreidingspakketten hebt gedownload, kan je het spel dan nog updaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met downloaden bedoel je illegaal? Dan zou ik liever ook de updates via torrents binnen halen.

Antwoorden (3)

je kan hem wel updaten maar je moet daarna er wel een crack overheen zetten als het goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Sims 3 zelf kun je nog gewoon updaten zonder problemen, en zelfs de uitbreidingspakketten. Aangezien je computer "denkt" dat je uitbreidingspakketten legaal zijn (je kunt het immers gewoon spelen), zal de "updater" dit ook denken en zou je geen problemen moeten ondervinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf 4 uitbreidingspakketten en kan het spel gewoon updaten.