kan ik test drive unlimited 2 zonder haperingen op mijn pc spelen? (zie beschrijving)

mijn pc is een laptop het is een acer aspire 5750G en dit is de info die op de sticker staat op mijn processor :
intel core i3-2310M (2.1GHz, 3MB L3 cache)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou moeten kunnen dus maar het houd niet over.

Het beste antwoord

Op een gewone (niet laptop/mobiele versie) 5750 loopt het spel prima alles maxed out.
http://www.youtube.com/watch?v=GvpPzaPIGec

Denk dus dat die ook nog wel goed kan lopen op jou 5750G. Maar hoeveel slechter de mobiele 5750 tov de gewone 5750 presteert kan ik zo 123 niet vinden. Is natuurlijk ook moeilijk te vergelijken aangezien je een mobiele versie niet ff in een gewoon systeem kunt hangen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie nu wel dat de 6750M zo'n 20-30% slechter presteert dan de gewone 5750. Blijft moeilijk in te schatten waar 't prestatiepijl precies ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Minimum:
OS: Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
Memory: 2GB
Graphics: Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870 or faster*
DirectX®: DirectX 9.0c
Hard Drive: 14 GB
Sound: DirectX 9.0c-compatible
Peripherals: Keyboard, Mouse or 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other Requirements: Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required
Note:* Integrated video cards, such as the ATI Radeon HD 3200 or Intel HD Graphics, are not supported.
Recommended:
OS:Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
Memory: 2GB
Graphics: Nvidia GeForce GTX 280 / ATI Radeon HD 4870
DirectX®: DirectX 9.0c
Hard Drive: 14 GB
Sound: DirectX 9.0c-compatible
Peripherals: Keyboard, Mouse or 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other Requirements: Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required
Note:* Integrated video cards, such as the ATI Radeon HD 3200 or Intel HD Graphics, are not supported.