kan er nog ge bot worden op runnescape ?

kan er nog ge bot worden op runescape (ik bedoel hier mee een progamma dat automatisch voor jou een skill traint )dus er is laatst een nuke day geweest op runescape waar mee alle bots verdwijnen maar kan er nu nog ge bot worden? ik heb het programmatje rsbots
AUB help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er kan zeker nog gebot worden, om een bot te krijgen die niet opgemerkt word moet je letten op:
menselijk gedrag zoals:
-niet steeds alles in de zelfde volgorde
-intelligent (bijv. stopt met mining als de erts weg is)
-autotalk (praat een beetje)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je toevalig een bot ?
stuur dan een linkje naar
anil_38@ozbay.nl

Andere antwoorden (1)

Ze zeiden dat 99% van alle bot's verwijderd (gebanned) zouden worden, dus je het altijd die resterende 1% nog