Gaat het nog lukken om dit te spelen? (zie foto)

De rest van de requirements heb ik gewoon, alleen bij de cpu geeft hij een error. Is het nog wel mogelijk om dit spel met stabiele fps te spelen?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 2 uur:
Sorry merk nu pas dat het foto uploaden fout is gegaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je CPU niet voldoende is kun je het spel waarschijnlijk niet spelen, maar je hebt geen foto bijgevoegd. Verder kun je op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx makkelijk zien of je een game kunt draaien, hij vergelijkt de benodigde vereisten automatisch met die van je computer.