Kan je een wifi-netwerkadapter aansluiten op je xbox en dan internet krijgen?

Daarmee bedoel ik zo'n ding:
http://www.google.nl/products/catalog?q=usb+wifi+adapter&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=1708441534799676449&sa=X&ei=RDfuTv-tMciXhQfltqC1CA&ved=0CIwBEPMCMAE

gewoon wat je in je PC kan doen dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

volgens mij heeft een xbox toch al een wireless ingebouwd
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de nieuwste xbox, ik heb de oudere nog.
Nee er is wel een speciale adapter maar deze gaat niet werken. Xbox zal hem gewoonweg niet herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt er wel een bij de betere gamers-zaak.
Een zwart stickje met een antenne erop die je aansluit op je xbox en eventueel je modem.
De xbox slim heeft wel een Wifi en kan dus draadloos verbinding maken.