Wat zijn een van de betere free2play games voor de pc? Het mag van elk genre zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

project blackout moet je wel downloaden bij mij duurde het 5 min het is wel een schiet spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield heroes, beetje catroon-achtige versie van Battlefield, is gratis te spelen in je browser. Je moet alleen even een bestandje downloaden (in Firefox) en dan kan je het op de website spelen

Battlefield play4free, een Battlefield 2 look-a-like
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OpenTTD. Handels/tycoon spel. Heel verslavend en gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crossfire speelt een vriend van me en lijkt op een betaalde spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Steam zijn momenteel 17 games die free2play zijn:
Poxnora
Everquest II
APB Reloaded
DC Universe
Bloodline Champions
Iron Grip: Marauders
Rise of Immortals
Rusty Hearts
Puzzle Pirates
CrimeCraft GangWars
War Inc. Battlezone
Global Agenda: Free Agent
Champions Online
Spiral Knights
Alliance of Valiant Arms
Forsaken World
Team Fortress 2

De meeste van deze spellen zijn zeer goede kwaliteit. Spiral Knights is een online hack-and-slash game, Champions Online is een MMO met superhelden, en APB en TF2 zijn shooters.
Kimath