Door wat voor dingen allemaal te doen, kan ik voorkomen dat verveling niet te pas komt bij Skyrim?

Ten opzichten van Battlefield 3 waar je de grote multiplayer functie hebt. Zit namelijk te twijfelen tussen die twee games voor de Xbox 360. ( Diss Mods-;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Goeie vraag! Ik heb ze beide...
Als je geen gold hebt of sloom internet is skyrim veel handiger en leuker... Je kan dit spel ook bijna niet uitspelen dus het verveeld nooit

Bij battlefield is dit anders... Goeie multiplayer alleen na een tijdje gaat dit vervelen omdat je alle maps al kent en alle truckjes in het spel.

Ik zou gaan voor skyrim gewoon omdat dit spel bijna NIET kan vervelen altijd andere Quest en opdrachten! En je kan dit bijna NIET uitspelen dus je bent er lang zoet mee ;) (alleen als je niet van magische spellen houd is dit niks voor je)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelende van deze quests is wel dat het altijd 'hetzelfde' is. Breng x naar y, versla monster x, zoek y, allemaal zegmaar zelfde doelstelling. En in de tijd dat ik de maps van bf uit mn hoofd ken, ken je de map van skyrim ook echt wel. Ik zou voor bf gaan. Vooral voor de multiplayer optie.
Doe al denk 3 jaar mw1 en campaign zou gaan vervelen, maar je word steeds beter in multi=meer plezier. Dus: bf