Hoe komt het dat de ping van mijn computer zo slecht is?

Ik online op mijn computer, normaal heb ik een ping van 34-36 maar sinds maandag is dat steeds slechter geworden gisteren was het met moeite 59 en vandaag was het 370!! Wat kan ik hier aan doen? (heb een desktop met draadloosnetwerk en geen andere progamma's open staan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Het kan aan je provider liggen of een storing. Reset je Draadloze modem en kijk of het dan goed is weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe het volgende om te kijken of de hoge ping door je draadloos router wordt veroorzaakt.

Windows7/Vista

Druk op de windowstoest
Tik in : CMD (enter)
Tik in : ipconfig
Lees wat er staat achter standaard gateway
(waarschijnlijk iets als 192.168.1.1 gebruik dat nummer)
Tik in : ping 192.168.1.1

Of iets anders als 192.168.1.1 als er iets anders achter standard gateway staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows toets :P
ping kan ook van de pc zelf komen (ping is de reactie tijd van jou computer naar het internet of andere pc)als je een slechte pc hebt duurt het te lang om alle data te verwerken een goede game pc is een alienware maar die is heel duur maar een anders kan je ook een gewone pc kopen met een intel core 7 (of 5 die is iets slechter maar wel goedkoper)die is minder goed (omdat hij er niet echt is voor gemaakt) dan een alienware maar het is wel goedkoper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je een snelle of slome proxy hebt.
Ik weet niet hoe je dit moet oplossen, maar dan kan je gewoon nog een vraag stellen