Welke community sites bestaan er allemaal?

Ik speel nu al een heel tijdje second life, maar die is behoorlijk dood gaan bloeden... veel vrienden zie ik helemaal niet meer online komen.. wat jammer is want soms heb je gewoon even zin om lekker dom te doen en lullen!

Dus vroeg ik mij, zijn er nog meer actieve dingen zoals dit...
ik probeer het ook op de basis van games... maar het valt me toch wel op dat veel gamers voor het winnen gaan en niet echt in zijn voor een gezellige chat.

ik zoek dus eigenlijk een gaming platform (misschien zoiets als second life) waar ik lekker kan hangen...

Of misschien wil je je me wel uitnodigen voor online game om te spelen

iemand ideeën of tips?

Toegevoegd na 1 uur:
Ow en als het ff kan...
ik ben te lui om te typen tijdens gesprekken dus het zal fijn zijn als er een voice engine in zit ^.^

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde als GaiaOnline, 4 jaar geleden kon je gerust iemand aanspreken en dan een half uur lang lekker kletsen... nu is het zo van; Hi~! ... 10 seconds later *Walks away*

Antwoorden (1)

Mja, een echte game is het niet, maar je kan IMVU proberen. Tis meer een 3D chat room waar je kan rondhangen en lekker dom te doen en lullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet lullig bedoelt maar ik ben bijna 30 en ziet niet op tieners te wachten :)
dus denk niet dak daar iets an heb