Wat zijn de drivers die nodig zijn voor het spel "roblox"?

Ik speel sinds kort roblox. Ik heb een account e.d
Telkens als ik een game wil spelen, (ik heb roblox geïnstalleerd) geef hij een foutmelding: You'r drivers seems to old to play roblox.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.2K

Het beste antwoord

Ik heb even voor je gezocht en heb dit kunnen vinden;
System requirements

1.8 GHz processor, 512 MB RAM, either Direct3D or OpenGL, Windows XP SP2/Windows Vista/Windows 7, Mac OS X (Beta), Internet connection.

Wat je kan proberen is het spel in een andere compatibiliteitsmodus te starten. Dit kun je doen door rechtermuisknop op de launcher (snelkoppeling) en dan bij eigenschappen te kijken, onder het kopje [Compatibiliteit]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan ik opzoeken of ik dit al heb?

Andere antwoorden (1)

speel je het op internet explorer of google chrome? bij mij deed ie dat ook op google chrome maar niet op internet explorer. ;)