wat is een goede laptop van rond de 500 eurowaarop je games kan spelen op n lage resolutie?

N beetje de nieuwere games zoals call of duty en battlefield.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Een nieuwe laptop kopen voor €500 en een nieuwere game erop spelen lijkt me lastig, maar zeker niet onmogelijk.

Ik zou via marktplaats of ebay een koopje proberen te vinden, bv. een laptop waar een flinke kras op zit, maar daar zit jij misschien niet mee.

Mogelijk kun je ook een showmodel in de winkel opkopen. Deze worden wel vaker voor een lager prijsje weggedaan, aangezien deze door gebruikerskrasjes (door klanten) niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.

Zorg eerst dat je de minimum eisen van het spel weet. Vervolgens kun je a.d.h.v. deze eisen een laptop gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een soort van laptop ik vindt nog altijd de apple het beste
Bronnen: