Waar kan je in Flight Simulator X een serienummer invoeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je moet het spel eerst instaleren (duur een halfuur tot driekwartier) en dan krijg je de optie om de code in te voeren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is de Demo... Demo is een gratis uitprobeerversie, Je moet het spel kopen in de winkel, dan krijg je (als het geen 2e hands is) een code erbij, wat jij hebt is de gratis versie. Daar heb je maar 3 vliegtuigen en twee missies volgens mij, als hem in de winkel koopt dan krijg je alles... Kijk hier kun je hem bestellen op internet http://www.wehkamp.nl/games-films-muziek/pc-games/games/flight-simulator-x-deluxe-edition/C25_5E7_E28_169968/?cm_mmc_o=7BBTkwjltB55bETCjC5gCTzFwlj2nDDHICjCTzFwlj2nDDHIHnoCjCvx99xo Er zijn trouwens veel meer verschillende winkels waar je 'm kunt kopen... Veel Succes!