Zit je in je gratis periode Xbox live aan een abbonement ofzo vast?

Als je een profiel aanmaakt en Xbox live joint krijg je 1maand gratis, maar zit je daarna nog ergens aan vast ofzo, en welke kosten worden van je internetrekening extra gehaald als je je xbox ermee verbindt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Xbox live gold is geen abonnement, zodra de duur afloopt wordt je terug gezet naar een zilver account. Zilver lidmaatschap is voor iedereen gratis, je hebt toegang tot internet via je Xbox, maar je kan niet online spelen tegen/met anderen spelen. Er worden geen extra kosten toegevoegd aan je internet rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, xbox live is prepaid, daarna moet je een kaartje kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Silver is gratis en ook vrij basic, je kunt een gratis account aanmaken en je hebt toegang tot de market etc. Met Gold kun je online spelen, waar je het waarschijnlijk voor doet. (je kun Gold al krijgen voor €35 per jaar) Ps: mooi logo trouwens ;)
Nee xbox gold is een soort prepaid. Je kan een kaartje op internet of in de winkel kopen. In de winkel krijd je een kaartje, op internet krijg je een code gestuurd via de mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een creditcard hebt opgegeven tijdens het instellen van je Xbox is het goed mogelijk dat ze automatisch het zullen omzetten naar een jaar. Staat volgens mij ook tijdens de configuratie aangegeven. Als je op de bron klikt staat uitgelegd hoe je je abonnement kunt stopzetten.