Hoe doe je trucjes bij fifa 12 ps3?

het is echt hindelijk want ik speel dan online en zie vaak m´n tegenstanders trucjes doen maar ik kan dat niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

"L2 + rechter joystick"

Voor uitleg over de trucjes moet je even in je boekje kijken wat bij de game staat. Daar staat welke bewegingen je moet maken om welke trucjes te creëren. Ze staan er echter NIET allemaal in.

Toegevoegd na 24 seconden:
extra: rechter joystick bewegen, niet indrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel filmpjes op youtube die de trucs goed uitleggen. Je moet dan zoeken op skillmoves.

Ik weet niet of je de vorige fifa's hebt gespeeld? Want de trucjes zijn grotendeels hetzelfde gebleven. Als je daar dus trucjes van kent kun je die ook gebruiken in fifa 12.

Je moet beginnen met 1 of 2 skill moves en dat dan uitbreiden met meer skill moves. Ik heb dit ook gedaan en ik dol nu de meesten wel.

Dit heb ik gedaan: 1 move opgezocht en geprobeert in de arena mode. Dit lukte vrij snel en ik ging het online proberen. Je zult zien dat de timing moeilijker is dan de trucjes zelf leren. Gebruik een truc dus vaak zodat je doorhebt wanneer en waar je die het best kunt gebruiken. Als je eenmaal gewend bent aan die truc ga je steeds meer trucjes opzoeken. Net zolang je veel trucjes goed beheerst

Wel even een tip: gebruik trucjes die nuttig zijn tijdens het spel. Trucjes die alleen maar mooi zijn zonder dat je iets opschiet kun je het best later leren.

Ik speel trouwen fifa 11 omdat ik even geen geld heb voor fifa 12 xD (wegens Call of Duty MW3 en Battlefield 3). Maar de uitvoering van de trucjes zijn grotendeels hetzelfde gebleven, dus het is niet zo dat de methode die ik heb gebruik alleen werkt bij fifa 11.

Bij fifa 12 is het verdedigen ook moeilijker dus je zal goed positie moeten kiezen als je tegenstander aanvalt. Verder kun je weinig doen tegen skill moves. Het beste is om de tegenstander heel weinig ruimte te geven en meteen druk te zetten.

Even een laatste opmerking: je moet goed opletten hoeveel sterren een speler heeft. Een speler zoals Cristiano Ronaldo kan alle skill moves uitvoeren. Terwijl een verdediger bijna niet. Als je je eerste skill move leert moet je eentje kiezen die alle aanvallers (en zo nodig ook middenvelders) kunnen uitvoeren. Een goede team om skill moves te gebruiken is Brazilië.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn trouwens ook mensen die alleen maar op de rechter joystick rammen. Doe dit niet! Leer eerst een paar trucjes totdat je die beheerst. Maar als je op de rechter joystick gaat rammen leer je het nooit.

succes ermee

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je trouwens op de pc speelt kun je het best een controller aansluiten. Dat gaat het makkelijkst.