Hoelang is 1 ronde bij osm?

Ik heb zojuist een financieel directeur aangekocht, en heb geld op mijn spaarrekening gezet. De directeur zegt dat ik de volgende ronde mijn rente krijg. Is dat de week erop (in het echte leven dus de volgende dag), of pas het volgende competitiejaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is osm? Ik ken het als afkorting van Ons Soort Mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Online Soccer Manager, dan kan je je favoriete voetbalclub coachen.

Het beste antwoord

Met ronde wordt een speelronde bedoeld. Je krijgt de rente dus de volgende dag.