MW3, hoe krijg ik een andere callsign?

Ik ben een beginnend MW3 gamer en wil weten hoe ik een ander callsig kan krijgen omdat ik bij ander altijd leuke zie. Gr Jesse

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je moet potjes spelen, en speel je vanzelf callsigns vrij, die je kan gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Titels en emblemen speel je vrij door challenges te halen. De challenges kun je vinden bij Barracks in het multiplayer online menu. Je titel en embleem kun je dan afzonderlijk selecteren onder het kopje callsign.