Hoelang duurt de verhaallijn van saints row 3?

hallo,
Saints row 3 komt morgen uit en ik vroeg me af hoe lang de verhaallijn ongeveer is zonder al de extra missies. Ik heb namelijk wel eens gehad dat ik een spel binnen 4 uur uit speelde en ik hoop dat dit net zo lang als gta 4 is.
Ik heb gezocht op google maar niks hierover gevonden.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

SR is een spel meteen mooie verhaallijn, ik had sr2 in een week uitgespeeld maar toen deed ik het ook veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is je vraag: Hoeveel game-uren krijg ik er ongeveer in voordat de verhaallijn is afgelopen.

Dit is niet te zeggen. Simpelweg omdat je niet weet of je cheats gebruikt, of je alles in 1 keer zult halen, en de verhaallijn nog niet bekend is. Het spel is nog niet uit.

Ik gok dat je na een dag of 4-5 wel op internet de tijden kunt vinden. Je hebt altijd mensen die verder niets te doen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat klopt ja :P goed antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank, vaak vergeten mensen veel factoren. Anyway denk ik dat je wel in de richting van GTA 4 kunt denken, hoewel ik SR nooit heb gespeeld lopen dit soort spellen vaak niet ver uit elkaar met hun ontwikkelingen. Als dit wel zo was geweest zouden ze namelijk snel de concurrentiestrijd verliezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi geantwoord op de vraag +