hoe kan ik monsterspawners plaatsen op mijn minecraft server?

kan ik monster spawners zetten op mn server?
kan ik ook zelf beslissen wat er wordt gespawned??

Toegevoegd na 2 dagen:
het is mijn eigen server, ik heb hem zelf gemaakt dus, en het is een normaal minecraft server die ik heb gedownload op minecraft.net
naam van het bestand dat ik heb gedownload: minecraft_server.exe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Je kan een monster spawner (id 52)
in je server zetten.
en deze kan je ook zelf beslissen als je een bukkit server hebtm en de plugin Mob Spawner Changer van EdFake (of soortgelijk) hebt geinstalleerd.
Jaspro101
12 jaar geleden
Is het een server? Zo nee, dan:
Installeer TooManyItems, en spawn een spawner.

Zo ja, dan:
Zorg dat je OP bent in de server, en installeer TooManyItems, en spawn een spawner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de map zelf op je pc hebt kan je hem openen met mcedit en er eentje of meerdere neerzetten. Kan je ook kiezen wat eruit komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer uitleg aub