is mw3 net zo goed op wii als op ps3? (graphics enzo, maar ook besturing)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

pc - Ps3 - Xbox - wii

dus niet t beste. Maar is wel leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neen,heb black ops ook op wii gehad maar de graphics zijn veel slechter dan op de playstation.
En de besturing is niet 100procent op de wii en op ps3 wel,internet verbinding op wii als je speelt valt vaak uit,bij ps3 niet.Maar je kan het goed spelen maar er zijn duidelijke verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Wii heeft overduidelijk lagere graphics dan een XBox of PS3. Ook de besturing is niet hetzelfde want op de Wii moet je bijna letterlijk meebewegen en met een PS3 bijvoorbeeld heb je gewoon een controller en kan je rustig achterover liggen en lekker gamen. Ik raad het af om Mw3 te halen voor de Wii. Zonde van het geld. Maar dat is mijn mening.