Veel winkels zeggen dat MW3 niet meer verkrijgbaar is. Weet iemand een winkel in de buurt van Helmond waar ze de Hardened Editon nog verkopen?

Of binnenkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in helmond of omstreken?
Ritsuka
12 jaar geleden
http://store.steampowered.com/app/115300/
Online te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt een slechte game,dan ben je je geld kwijt.
Slechte multiplayer,zombies weg en de graphics van modern warfare 2:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tiss echt geweldig type maar iss op youtube in: MW3 gameplay of Hardened Edition (iitleg)

Antwoorden (4)

Mischien in de bartsmit ??kl heb hem zelf ook niet maar m'n broer wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intertoys?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die rotzakken van intertoys hebbe er voor gezorgd da ik het vandaag eb nooit zal hebben
meschien gamemenia?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kann
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje dankje dankje game mania regelde er een voor me!!!!!!!!!!!!
De Saturn of Mediamarkt heeft blijkbaar een grote voorraad. Je zou het daar kunnen proberen en desnoods als het echt niet kan kun je altijd op bol.com bestellen. Is maar 1 dagje wachten en hij zit in de brievenbus! Succes! (PS: Goed spel! Ervaring)